بانوی ملی پوش تیرانداز کشورمان گفت:سطح مسابقات بالا بود و یک رقابت سخت را تجربه کردم وقول می دهم در مسابقات آینده مدال آوری کنم.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، آرمینیا صادقیان  با 16 ساله کوچترین عضور کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا و ملی پوش تیم ملی تیر وکمان کشورمان که یک قدم تا کسب مدال فاصله داشت سطح مسابقات تفنگ بادی 10 متر در بازی های آسیایی را سخت توصیف کرد و گفت: «سطح مسابقات بالا بود و یک رقابت سخت را تجربه کردم با بهترین های این ماده مسابقه دادم که برای من راضی کننده بود وفینال سختی های خودش را دارد. استرس هایی که در فینال وجود دارد در مرحله مقدماتی نیست. با این حال قول می دهم که در مسابقات آینده بتوانم مدال آوری کنم.

او در پایان گفت: با رکوردهای زده شده در تمرینات  اطمینان داشتم که فینالیست می‌شوم و در فنال نیز تجارب خوبی را بدست آوردم تا بتوانم در مسابقات از این تجربیات استفاده کنم.

گفتنی است در فیتال تفنگ بادی 10 متر بانوان که امروز برگزار شد الهه احمدی نیز حضور داشت که او نیز نتوانست به مدال دست پیدا کند و علی رغم تلاش فراوانی که کرد در جایگاه هفتم ایستاد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران- میانمار/ تلاش شاگردان کرانچار برای صدرنشین نشدن در گروه 


انتهای پیام/

ناکامی صادقیان در کسب مدال آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار