فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان گفت: ۳۴ کیلو ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در راز و جرگلان کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، سرهنگ اکبر سجادی فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در زمینه فروش و جابه جایی مواد مخدر در این شهرستان فعالیت دارد بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس مرزبانی هنگ مرزی مانه و سملقان موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: خوشبختانه ماموران در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند این سوداگر مرگ را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.
سرهنگ سجادی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از محل اختفاء و خودروی متهم موفق شدند مقدار ۳۴ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و ضبط کنند.
وی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، افزود: پلیس با هرگونه اقدامی که سلامت جامعه را به مخاطره بیاندازد با جدیت برخورد می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ط


کشف بیش از ۳۴ کیلو گرم مواد مخدر در از و جرگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.