بازی های آسیایی جاکارتا 2018- اندونزی

روئینگ 4 نفره آقایان و 2 نفره بانوان به فینال راه یافتند

ورزشکاران کشورمان در روئینگ 4 نفره سبک وزن آقایان و روئینگ 2نفره سبک وزن بانوان به فینال A مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 راه یافتند

روئینگ 4 نفره آقایان و 2 نفره بانوان به فینال راه یافتندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از هجدهمین دوره مسابقات آسیایی در حال پیگیری است. در دومین روز مرحله مقدماتی مسابقات روئینگ، ورزشکاران کشورمان با حریفان شان به رقابت پرداختند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در روئینگ 4 نفره سنگین وزن آقایان، تیم مل کشورمان با ترکیب بهمن نسیمی، مجتبی شجاعی، مسعود محمدی و سیاوش سیدی با حریفانی از با نمایندگان کشورهای مالدیو، قزاقستان و کره جنوبی به رقابت پرداختند.

ورزشگاران روئینگ 4 نفره سنگین وزن آقایان در نهایت با ثبت رکورد 6 دقیقه و 22 ثانیه و 27 صدم ثانیه در مکان اول گروه خود قرار گرفتند و به فینال A این مسابقات راه یافتند.

در روئینگ 2 نفره سبک وزن بانوان، تیم ملی کشورمان با ترکیب نازنین رحمانی و مریم امیدی با حریفانی از کشورهای چین تایپه، کره، ژاپن، چین و تایلند به رقابت پرداختند.

تیم روئینگ 2 نفره سبک وزن بانوان کشورمان با ثبت رکورد 7 دقیقه و 50 ثانیه و 87 صدم ثانیه در مکان دوم گروه خود قرار گرفتند و به فینال A مسابقات راه یافتند.

در روئینگ 2 نفره سبک وزن آقایان تیم ملی کشورمان با ترکیب امیرحسین محمدپور و رضا قهرمانی به مصاف حریفانی از کشورهای، تایلند و کره جنوبی رفتند.

ورزشکاران روئینک 2 نفره سبک وزن آقایان ایران در نهایت با ثبت رکورد 7 دقیقه 15 ثانیه و 77 صدم ثانیه در مکان دوم گروه خود قرار گرفتند و به شانس مجدد رفتند.
قبل از این مسابقات در روئینگ تک نفره سبک وزن بانوان، نازنین ملایی در رتبه دوم گروه خود قرار گرفت و به فینال A مسابقات راه یافت و همینطور محسن شادی در روئینگ تک نفره سبک وزن آقایان در رتبه دوم گروه خود قرار گرفت و به شانس مجدد رفت.


بیشتر بخوانید: ملایی در روئینگ تک نفره فینالیست شد/شادی به مرحله شانس مجدد رفت 


انتهای پیام/

دو نماینده در فینال روئینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار