مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: هشت پروژه‌ با سرمایه‌گذاری 26 میلیارد و 600 میلیون تومان در هفته دولت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علیرضا شریفی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: تا سال 99 به همه قسمت‌های واجد شرایط استان گازرسانی خواهد شد. همه بافت‌های روستایی استان سمنان از نعمت گاز به صورت متوازن برخوردار هستند و در دهه فجر امسال و سنوات آتی این برخورداری به 90 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: منطقه اقتصادی، وسعت، پهناوری و پراکندگی جمعیت عامل هزینه‌بر، در توزیع گاز و منابع دیگر است؛ اما تا پیش از افق 1400 این شاخص ارتقا می‌یابد و مناطقی که حائز دستیابی به گاز هستند، از این نعمت برخوردار خواهد شد.

شریفی‌نژاد با بیان اینکه تمام هم و غم شرکت گاز استان سمنان تقویت بنیه تولید، اشتغال، افزایش بهره‌وری و شاخص ارتقای اجتماعی است، اضافه کرد: به‌عنوان کسانی که مدعی حفظ کیفیت هستیم، برای بهبود و ارائه خدمات کیفی به مشترکان تلاش خواهیم کرد.

وی استفاده بهینه از منابع انرژی را وظیفه همگانی دانست و تأکید کرد: همه باید برای فرهنگ‌سازی در این زمینه پیشگام شده و از حداقل امکانات، حداکثر بهره را ببرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از بهره‌مندی این شرکت از ظرفیت دولت الکترونیک خبر داد و اظهار کرد: یکی از خواسته‌های نظام تحقق دولت الکترونیک است و در این راستا این شرکت اقدامات اساسی را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام / گ

جزئیات بهره‌ برداری از 8 پروژه‌ شرکت گاز سمنان در هفته دولت 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.