جام دیدار سوپر جام فصل 96-97 لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس تهران می رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،قرار است امروز مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان پس از مدت ها کش و قوس در ارتباط با انتخاب پیروز دیدار سوپر جام، این عنوان ورزشی را به تیم پرسپولیس تحویل دهند.

به گفته مسئولان پرسپولیس قرار بر آن است تا جام امروز فقط در ویترین جام های این باشگاه سرشناس قرار گیرد و خبری از جشن پیروزی و قهرمانی برای کسب جام نیست.

چک حامی مالی تا آخر هفته نقد خواهد شد

در روز های اخیر محمد رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران جلساتی را بر سر مسائل مالی و غیر مالی با حامیان خود برگزار کرده  و قرار است تا چک حامی مالی تیم تا امروز به حساب باشگاه واریز شده تا بازیکنان تیم بتوانند چک های دریافتی خود را نقد کنند.

تمرین سرخ پوشان پشت درب های بسته

با نظر برانکو و کادر فنی تیم پرسپولیس قرار است تا تمرین این تیم تا پیش از سفرشان به آبادان پشت درب های بسته برگزار شود وبه دنبال آن شاگردان برانکو تمرین ویژه ای را برای تقویت و موءثر بودن ضربات ایستگاهی و ارسال های توپ از جناحین انجام خواهند شد.

گرشاسبی پرسپولیس خواهد ماند

با توجه به پاسخ های بسیاری از مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران ، محمد رضا گرشاسبی هنوز نامه ای مبنی بر کناره گیری از سمت دریافت نکرده و تمامی شایعات مبنی بر برکناری سرپرست سرخ پوشان کذب است.

پیش از این شایعاتی مبنی بر کناره گیری گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس و انتخاب سرپرست جدید تیم از اعضای هیئت مدیره این تیم شنیده می شد.

پرونده مالی پرسپولیس تا نیم فصل بسته خواهد شد

با اعلام محمد رضا حاجی بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران ، پرونده مشکلات و پرونده های مالی این تیم تا نیم فصل لیگ برتر فوتبال97-98 کشورمان بسته خواهد شد و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه بدهی های مالی اش به صورت کلی از بین خواهد رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس از مدت ها پیش در تلاش بوده تا بدهی 10 میلیاردی خود را از بین ببرد تا بتواند برای حضور در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا آسوده خاطر باشد.

پرسپولیسی ها یک شب میهمان آبادان خواهند بود

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری پس از انجام آخرین تمرین خود، با پرواز ساعت 17 راهی آبادان خواهد شد.

سرخپوشان ساعت 20:15 دقیقه روز پنجشنبه در آبادان میهمان تیم نفت این شهر هستند و با توجه به ساعت پایان بازی، شب را در آبادان می‌مانند تا با پرواز ساعت 10:30 دقیقه صبح روز جمعه به تهران باز گردند.


بیشتر بخوانید:گزارش تمرین تیم فوتبال پرسپولیس / حضور هواداران مشتاق در ورزشگاه شهید کاظمی


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار