حدیث نظری و اعظم کرمی، سنگ نوردان کرمانی، دو ورزشکار از 22 نماینده ی استان کرمان در رقابت های جاکارتا هستند که از آخرین وضعیت خود می گویند.

لحظاتی با حدیث نظری و اعظم کرمی، نمایندگان کرمان در جاکارتااعظم کرمی، سنگ نورد کرمانی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه شنبه ساعت 20:30 به وقت جاکارتا، به پالمبانگ، دهکده مسابقات رسیدیم، گفت: صبح روز یکشنبه اولین تمرین خود را در سالن بدنسازی انجام دادیم.

وی با اعلام اینکه فعلاً امکان تمرین روی دیواره سرعت نیست، افزود:  اوضاع خوب هست و  این چند روز تمرینات دیگرمان را طبق برنامه انجام می دهیم.

کرمی، شروع مسابقات سنگنوردی را از روز پنجشنبه یکم شهریور ماه عنوان و تصریح کرد: رقابت ها با مسابقه انفردای سرعت آغاز می شوند.

حدیث نظری، دیگر سنگ نورد کرمانی نیز با اشاره به اینکه چیزی حدود 18 ساعت در پرواز بودیم، گفت: اینجا که رسیدیم خدا را شکر خیلی خوب هست، طوری که یک دهکده ی جدا برای خودش است و همه ی کشورها برای خودشان یک ساختمان دارند.

 وی با اعلام اینکه سالن بدن سازیشان را در اختیارمان گذاشتند، افزود: اولین تمرین بدنسازیمان را انجام دادیم اما دیواره سرعت، با توجه به اینکه گیره نداشت، اجازه تمرین ندادند و فقط برای مسابقات آماده می شود.

نظری تصریح کرد: در هر صورت اوضاعمان خیلی خوب است و امیدواریم بتوانیم مسابقه ی خیلی خوبی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه صبح پنجشنبه، تمرین انفرادی سرعت داریم، یادآور شد: عصر پنج شنبه فینال مسابقات انفرادی سرعت و 4 روز بعدش تیمی است.

این سنگ نورد کرمانی ابراز امیدواری کرد: تیم ایران بتواند دست پُر به مملکت عزیزمان ایران برگردد.

انتهای پیام/ب

آخرین وضعیت سنگ نوردان کرمانی در رقابت های 2018 جاکارتا

برچسب ها: اخبار ورزشی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار