18 طرح عمرانی در قصرشیرین تکمیل و به بهره برداری می رسد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین از تکمیل و بهره برداری 18 طرح عمرانی با حدود 20 میلیارد ریال اعتبار در ایام هفته دولت امسال در این شهرستان مرزی خبر داد.

وی گفت : این طرح ها در بخش های کشاورزی ، خدماتی ، انجام روکش آسفالت ، احداث مسکن مددجویان ، احداث معابر و بخش میراث فرهنگی است.

وی ، هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردها و خدمات دولتمردان ذکر کرد و اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی ، خدمات ارائه شده توسط دولت به مردم را بازگو کنند.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید از شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای شاخص دولت الگو بگیرند زیرا منش ، رفتار ، ساده زیستی و خدمت گذاری این شهیدان ، رمز ماندگاری آن ها شده است.

معاون فرماندار قصرشیرین گفت: در هفته دولت ، همه توان خود را در راستای بهره گیری از توان و ظرفیت رسانه های جمعی ، شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی و همچنین نصب بنر و پلاکارد برای بیان عملکرد دولت به منظور ایجاد دلگرمی و امید در بین مردم به کار خواهیم گرفت.

غبارروبی مزار شهدا ، تجلیل از کارمندان نمونه ، نصب بنر و پلاکارد هفته دولت در معابر و سر درب ادارات ، برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی و مزین کردن سربرگ مکاتبات ادارای به جملاتی در وصف شهدای دولت ، از برنامه های گرامیداشت هفته دولت در قصرشیرین است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعلام برنامه های هفته دولت در قصرشیرین

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.