معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: چندین طرح متنوع جهت تقویت بنیان خانواده ارتش و کاهش معضلات معیشتی را در دستور کار داریم.

اجرای طرح های کاهش معضلات معیشتی در خانواده ارتشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  امیر اردشیر قائمی امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان و ایثارگران یگان‌های نزاجا مستقر در کرمانشاه اظهار داشت: آنچه امروز در بطن خانواده‌های ارتش خودنمایی می‌کند صفا و صمیمیت است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش بیان کرد: بنا به دستور فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با هدف تحت پوشش قرار دادن مسائل معیشتی طرح امام علی(ع) با ۲۵ عنوان آغاز به کار کرده است.

وی طرح اکرام خانواده کارکنان و فرزندان ارتش را یکی از این طرح‌ها عنوان کرد و بیان داشت:‌ این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش در ادامه به وظیفه خطیر نیروهای ارتش اشاره کرد و یادآور شد: مردان بزرگ ارتش در گروه مخابرات ۴۰۴ نیروی زمینی از ابتدای جنگ تحمیلی تا به امروز حماسه ها آفریدند و در بیش از ۲۴۰ کیلومتر خط ارتباطی را از نقطه‌های صفر مرزی تا دفتر فرماندهی به خوبی برقرار کردند.

انتهای پیام/ز

تجلیل از کارکنان و ایثارگران یگان‌های نزاجا مستقر در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.