سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از مشخص شدن کاندیداهای این کمیسیون برای عضویت در شوراهای اقتصادی برای معرفی به صحن علنی خبر داد.

کاندیده‌های کمیسیون اقتصادی برای عضویت در شوراهای اقتصادی تعیین شدندزهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز بعد از انجام رای‌گیری کاندیداهای اعضای ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادر به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

وی تصریح کرد: بعد از انجام رای‌گیری محمد‌ حسن حسین‌زاده بحرینی، سیده فاطمه حسینی، محمود بهمنی و علی‌اکبر کریمی به عنوان کاندیده‌های عضویت ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادر، همچنین محمود بهمنی و حمد‌لله کریمی به عنوان کاندیداهای عضویت ناظر در شورای رقابت از سوی کمیسیون اقتصادی به صحن علنی معرفی شدند و در ادامه عین‌الله شریف‌پور و سیدتقی کبیری هم به عنوان کاندیداهای عضویت ناظر در شورای مرکزی زکات به مجلس معرفی شدند.

نماینده مردم مبارکه تصریح کرد: همچنین بر اساس انتخابات کمیسیون اقتصادی معصومه آقاپور، بنده، محمود شکری و سیده فاطمه حسینی به عنوان کاندیداهای عضویت در هیئت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادر به صحن مجلس معرفی شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: شهاب نادری، سید حسن حسینی شاهرودی، سیدتقی کبیری و علی اسماعیلی به عنوان کاندیدا عضویت در هیئت واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیر دولتی برای معرفی به صحن انتخاب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
matin
۱۸:۳۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
عالی بود
آخرین اخبار