معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روستا نباید تبدیل به شهر شود بلکه باید کشاورزی نوین در روستاهای استان سمنان توسعه یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دیدار با شماری از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان سمنان گفت: روستا نباید تبدیل به شهر شود بلکه باید کشاورزی نوین در روستاهای استان سمنان توسعه یابد.

وی افزود: روستا محل تولید معنویت و خلوص و پاکی و صداقت است و اگر بتوان صداقت و معنویت حاکم بر روستاها را به تمامی سطوح گسترش داد؛ هم در آموزه‌های دینی می‌توانیم به دستاوردهای خوبی برسیم و هم جامعه سالمی داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: هیچ وقت یک روستا نباید تلاش کند که تبدیل به شهر شود؛ بلکه باید تلاش کند تا با تأمین حداقل امکانات لازم برای زندگی، زیست و معیشت، کارکردها و هویت خود را حفظ کرده و همچنان منبع و منشأ توسعه در کشور باشد.

سعید ناجی گفت: بسیاری از دست‌اندرکاران و مسئولانی که امروز در عرصه‌های بالای مدیریتی کشور مشغول به خدمت‌اند؛ همه روستایی و روستازاده بودند و همه از روستاها آمدند و بن و پایه و شخصیت آنان از روستاها شکل گرفته است و امروز در رده‌های بالای مدیریتی کشور حرفی برای گفتن دارند.

انتهای پیام / ق

کشاورزی نوین در روستاهای استان سمنان توسعه یابد

برچسب ها: خانواده ، اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.