مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت : ۱۰۶ پایگاه کمیته امداد در استان و شش جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی در شهر اصفهان آماده دریافت نذور و قربانی خیران و نیکوکاران گرامی در عید سعید قربان است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه در سال گذشته مردم نیکوکار استان اصفهان ۶۰۰ میلیون تومان به شکل نقد، دام و گوشت به مناسبت عید قربان به نیازمندان کمک کردند ، گفت: این نهاد امسال نیز برنامه‌هایی برای تسهیل مشارکت مردم در امر خیر و احسان و قربانی در این روز فرخنده و مبارک در نظر گرفته است.

وی تمام دفاتر کمیته امداد اصفهان در سطح استان را در روز عید قربان از ساعت ۸ تا ۱۹ فعال اعلام کرد و افزود: در شهر اصفهان و به‌منظور تسهیل در امر تهیه و ذبح گوسفند برای مردم نیکوکار اصفهان شش جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی تحت نظارت اداره کل دامپزشکی اصفهان بر پا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه گوشت قربانی که در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد به شکل بهداشتی و اصولی بسته‌بندی می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته گوشت‌های نذری در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت این نهاد خواهد رسید.

متین پور بابیان اینکه امکان کمک و مشارکت غیرحضوری برای همشهریان اصفهانی فراهم‌شده است، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از کلیه خطوط ارتباطی و مراجعه به تارنمای اینترنتی emdad.ir به نیازمندان همشهری خود کمک کنند.

انتهای پیام/م

اعلام آمادگی کمیته امداد اصفهان برای دریافت و توزیع قربانی و نذور مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.