بازی های آسیایی جاکارتا2018 - اندونزی؛

معضل بلیط فروشی در بازی های آسیایی

وضعیت نابسامان بلیط فروشی در بازی های آسیایی 2018، موجب اتلاف وقت خریداران شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یک روز پس از مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی 2018 در ورزشگاه گلورا بونگ کارنو جاکارتا ،به دلیل ضعف در بلیط فروشی صدها نفر مجبور شدند برای تهیه بلیط رشته ورزشی مورد علاقه خود ساعت ها در صف بایستند و بعضی از افراد هم نتوانستند بازی ها را ببینند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

یکی از مشکلات اصلی کمبود «ورودی هایی» بود که مردم بتوانند بلیط هایی را که به صورت آنلاین خریداری کرده بودند، دریافت کنند.

یک مشکل دیگر،از کار افتادن سرور ارائه دهنده بلیط KiosTix در روز جمعه بود که البته کمیته برگزارکننده بازی های آسیایی اندونزی بعدا Blibli.com را برای کمک به سیستم خرید بلیط نصب کرد.اما این سیستم هم در اثر مشکلات سرور قبلی ارائه کننده بلیط ، خرید آنلاین بلیط سه روز قبل از روز مسابقه را قبول نمی کند.

بنابراین، خریداران بلیط معتقدند، برگزارکنندگان باید گیت های فروش بلیط در محل بازی ها را برای پوشش خریداران افزایش دهند.

مورد دیگر اطلاع رسانی ضعیف درباره گیت های بلیط فروشی است،بطوری که بسیاری از خریداران نمی دانستند که  در کدام ورودی می توانند ، بلیط های خود را تحویل بگیرند و در ورودی خاصی تجمع می کردند.
انتهای پیام/


ضعف شدید بلیط فروشی در بازی های آسیایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار