تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار مقابل سپیدرود رشت مصدوم و محرومی نخواهد داشت و با تمام بازیکنان مقابل شاگردان حق شناس قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان از چهارشنبه هفته جاری با دیدار تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی آغاز می شود و تا تقابل 2 دیدار استقلال خوزستان و سپیدرود رشت - سایپا و پارس جنوبی جم ادامه خواهد داشت.

در بازی تیم های آبی های دیار کارون و سرخ های گیلانی که جمعه ( 2 شهریور 1397 ) در ورزشگاه غدیر برگزار می شود، آبی های خوزستان مصدوم و محرومی نخواهند داشت و با هدایت داریوش یزدی تلاش می کنند تا به نخستین پیروزی فصل شان برسند.

از سویی دیگر سپیدرود پس از کسب نتایج ضعیف با خداداد عزیزی در هفته گذشته با سرمربیگری سهیل حق شناس هم مقابل پیکان با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند و در جدول رده بندی لیگ برتر با کسب یک امتیاز از 4 بازی قعرنشین هستند.

البته در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر حضور رضا مهاجری، سرمربی سابق پدیده مشهد روی نیمکت سپیدرود رشت شنیده می شد و حتی این مربی فهرستی از بازیکنان مدنظرش به مسئولان داد اما وضعیت حضور این مربی مبهم است و باید دید روز جمعه چه کسی روی نیمکت تیم گیلانی خواهد شد.

استقلال خوزستان در 4 هفته نخست لیگ برتر، متحمل 3 تساوی و یک شده است و سپیدرودی ها نیز مقابل سپاهان اصفهان، پیکان تهران، سایپا تهران شکست خوردند و مقابل ماشین سازی تبریز به تساوی یک بر یک رسیدند.

یعقوب پیری، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با تایید این خبر بیان کرد: خداراشکر مصدوم و محرومی نداریم و تمامی بازیکنان آماده دیدار با سپیدرود رشت هستند.  امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم نتیجه خوبی بگیریم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت، جمعه هفته جاری و از ساعت 20:15در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

آقای گل لیگ برتر فوتبال با قراردادی به میزان حقوق یک لیدر!

صنعت نفت آبادان ۲ - ۲ استقلال خوزستان / تقسیم امتیاز در دربی پر گل جنوبی‌ها

ترکیب تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان اعلام شد


انتهای پیام/

استقلال خوزستان بدون غایب مقابل سپیدرود رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار