علیرضا کریمی با شکست حریف ژاپنی راهی دور بعد رقابت های وزن 97 کیلو گرم کشتی آزاد بازی های آسیایی 2018 شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در حالی در جارکارتا دنبال می شود که در وزن 97 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر تاکشی یاماگوچی از ژاپن را شکست داد. وی در دور سوم با برنده دیدار ماسام خاطری از هند و برنده کشتی میان یانگ چائو کیانگ از چین و ماگومد ابراگیم‌اف، دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان کشتی می‌گیرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

همچنین مصطفی حسین‌خانی در وزن 74 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر کشتی‌گیری از بنگلادش را مغلوب کرد،وی در دور بعد  با شکست دولتمراد اوراز گولی‌یف از ترکمنستان راهی یک‌چهارم نهایی شد.وی در این مرحله مقابل بکزاد عبدالرحمن اف، دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا باز هم همچون مبارزات اخیر خود در آخرین لحظات مبارزه نتیجه را 4 بر 2 واگذار کرد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.حسین خانی برای ادامه کار و کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریف ازبک به دیدار فینال باشد.

 در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر نماینده نپال را شکست داد. وی در دور سوم   ساندیپ تومار هندی را 15 بر 9  مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک پس از استراحت در دور نخست وزن 86 کیلو گرم، دور دوم مقابل حریف کشور میزبان در مدت ۴۴ ثانیه با نتیجه 10 بر صفر مقتدرانه پیروز شد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.یزدانی در دور سوم با برنده کشتی‌گیران کامبوج و هند مبارزه خواهد کرد.

مهران نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم که در دور نخست مقابل یرلان بک کاتای چینی مغلوب شده بود با توجه به شکست این کشتی گیر در  دور بعدی؛ از گردون رقابت ها حذف شد.


بیشتربخوانید:

فرنگی کاران ایران حریفان آسیایی خود را شناختند

حضور امامی در کلینیک داوری کشتی بازی های آسیایی


انتهای پیام/

نتایج کشتی گیران آزادکار ایران در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار