رئیس توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با هدف حمایت از ایده‌های نوپا شش مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در اردبیل فعال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا کاتب ،رئیس توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل امروز در بازدید از مراکز کارآفرینی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: این مراکز در راستای حرکت بسوی توسعه پایدار استان و حمایت از ایده های نوپا فعال شده اند.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز چهار مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در استان ایجاد شده بود، تصریح کرد: با ایجاد شش مرکز جدید تعداد اینگونه مراکز در استان به ۱۰ مورد افزایش یافت.

رئیس توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی کشور را از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز مشاور در استان و کشور دانست.

کاتب ادامه داد: ارائه مشاورهای تخصصی، هدایت صاحبان سرمایه و ایده، انتقال مباحث قانونی، ارائه مشاوره به منظور جذب فناوری‌های نوین و مشاوره تخصصی کارآفرینی با رویکرد رقابت‌‍پذیری از جمله زمینه‌های تعیین شده برای فعالیت مراکز مشاوره کارآفرینی است.

انتهای پیام/ع

فعالیت مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.