دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از برپایی دوره‌های آموزشی ویژه چهار هزار و ۸۰۰ نفر از آمران به معروف استان از سوی این ستاد خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر با کارشناسان و روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان که امروز، ۲۸ مردادماه در سالن کوثر برگزار شد، گفت: در کشور تشکیلات فراوانی فعالیت می‌کنند اما تخصیص بودجه در بسیاری از فعالیت‌ها در استان بالا است در حالی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر با کمترین بودجه و اعتبار در این استان فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در پنج شهر استان مشغول ساخت ساختمان امر به معروف هستیم، افزود: برای احداث این ساختمان‌ها نیز هیچ هزینه‌ای به ستاد امر به معروف استان اختصاص داده نشده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری دوره‌های آموزشی را برای آمران به معروف در سطح استان برگزار کرده و در این راستا چهار هزار و ۸۰۰ نفر را آموزش داده است.
وی تدوین جزواتی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری دوره آموزشی مربیگری در تربیت معلم سنندج به مدت ۴۸ ساعت را از دیگر اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد.
الله‌مرادی عنوان کرد:در ستاد امر به معروف باید نگرش فرهنگی ترویج یابد و آمران به معروف و مسئولان نیز با این رویکرد فعالیت کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تخصیص بودجه‌های میلیونی بالا برای برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی و یا اختصاص بودجه موسیقی هنگفت به وزارت ارشاد اسلامی را مورد انتقاد قرار داد و بیان کرد: اعتباری که به دارالقرآن تخصیص می‌یابد با بودجه‌های زیاد حوزه موسیقی قابل قیاس نیست.
وی با بیان اینکه در آستانه هفته امر به معروف قرار داریم، اعلام کرد: باید شورای هیئات مذهبی همایش پرچم‌داران بصیرت را برگزار ‌و هیئات مذهبی را در این حوزه توجیه کند.
الله‌مرادی با اشاره به بازرسی از ۴۰۰ اداره در استان و شهرستان‌های استان در حوزه امر به معروف گفت: فعالیت‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان بررسی می‌شود و ستاد امر به معروف در این راستا بازرسی‌هایی را در طول سال انجام می‌دهد.
وی استفاده از نخبگان و اساتید دانشگاهی در راستای تقویت فعالیت‌های امر به معروف را نیز از دیگر اقدامات ستاد خواند و افزود: دشمن به دنبال از بین بردن ارزش‌های دینی و اسلامی ما است و قصد دارد تا ما از پایبندی به ارزش‌ها و اصول اسلامی عقب‌نشینی کنیم اما همه ما هوشیارانه برای دفاع از ارزش‌هایمان گام برداریم.
انتهای پیام/م

برگزاری نشست شورای امر به معروف و نهی از منکردر سنندج

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.