معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: اعتبارات مرتبط با کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی بر اساس شاخص های ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی اختصاص خواهد گرفت.

تشخیص شاخص های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی وظیفه دستگاه های اجرایی است.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد رحیم نوروزیان در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی که با محوریت ارائه گزارش فرهنگی و اجتماعی شهرستان خلیل آباد و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف به تشخیص واولویت بندی شاخص‌هایی می‌باشند که بیشترین تاثیر را در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند و گزارش‌های ارائه شده نیز باید بر اساس همین شاخص‌ها باشد.

وی افزود: در گزارش‌ها باید وضعیت فعلی شاخص مرتبط با آسیب‌های اجتماعی، مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، میانگین استانی و مقایسه با میانگین کشوری و عملکرد دستگاه‌ها در کاهش یا افزایش آن شاخص به صورت مستدل بیان شود.

نوروزیان گفت: این شیوه گزارش دهی موجب شفاف سازی عملکرد دستگاه‌ها به ویژه رسانه‌ها شده و امکان نظارت و رصد مردم را افزایش می‌دهد.

معاون استاندارخراسان رضوی  افزود: به هر میزان که کم کاری و سوء مدیریت در دستگاه‌های اجرایی باشد به همان میزان نیز دشمنان از فضای موجود سو استفاده می‌کنند و لذا همه موظف به بررسی وضعیت خود در دستگاه‌ها و رفع نارسایی‌ها هستند.

نوروزیان خاطر نشان کرد:کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی موجب افزایش امید و اعتماد در جامعه شده و دستگاه‌های اجرایی باید تمام  تلاش خود را برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام دهند.

وی گفت: در جلسات کارگروه اجتماعی و فرهنگی حضور رئیسان دانشگاه‌ها وبرخی از مدیران کل که فعالیت‌های آنان ارتباط مستقیم با کارگروه بسیار مهم وضروری است.
 
انتهای پیام//م.ص
 

تخصیص اعتبارات حوزه آسیب های اجتماعی بر اساس شاخص های ارائه شده توسط دستگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.