معاون حمایت و سلامت کمیته امدادامام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۲ هزار و ۷۵۰ کمک‌هزینه ازدواج و خرید جهیزیه، در ۴ ماهه سال جاری به جوانان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیپور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره)خوزستان بیان داشت: تا پایان تیرماه سال جاری 2 هزار و ۷۵۰ مورد جهیزیه، کمک‌هزینه ازدواج و خرید جهیزیه به زوج‌های جوان پرداخت‌شده است و 6 میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تأمین این تعداد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج اختصاص‌یافته است.

وی افزود: از مجموع هزینه پرداخت‌شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون از کمک‌های مردمی و 5 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز از منابع دولتی تأمین‌شده است.

علیپور عنوان کرد: کمک به ازدواج مجدد بانوان را از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد طی سال‌های اخیر است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۰ میلیون تومان برای ازدواج مجدد ۱۲ نفر از بانوان تحت حمایت هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان در پایان گفت: برگزاری کارگاه‌ها آموزشی و آشنایی زوج‌های جوان بامهارت های زندگی و ارائه مشاوره‌های قبل از ازدواج از مهم‌ترین اقدامات این نهاد برای تقویت بنیان خانواده و افزایش ازدواج‌های پایدار است.

انتهای پیام/م

حمایت از زوج های نیازمند در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.