رئیس کمیته داوران جهانی کاراته گفت:کشور ایران با توجه به داشتن استعداد‌های خوب ورزشی، ظرفیت بالایی در پیشرفت و توسعه کاراته دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛خاویر اسکالانته رئیس کمیته داوران جهانی به همراه شورای فنی فدراسیون جهانی کاراته عصر امروز در دیدار با استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه گفت: کشور ایران ،با توجه به داشتن  زیرساخت‌ها و تجارب خوب در برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ،پتانسیل بالایی در توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی دارد.
 
وی با اشاره به پتانسیل های شهر ارومیه در بسط و گسترش کاراته بیان کرد:برنامه ریزی می شود که ششمین دوره مسابقات بین المللی را همچنون پنج دوره گذشته  در ارومیه  برگزار شود.
 
اسکالانته افزود:داوران ایرانی این رشته ورزشی در جهان بسیار مطرح هستند و در بازی‌های المپیک از داوران ایرانی استفاده خواهیم کرد.
 
رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با اشاره به اینکه ۱۴ داور بین المللی مسابقات کاراته در المپیک آرژانتین را قضاوت خواهند کرد، افزود: جواد سلیمی داور بین المللی کاراته از ارومیه نیز برای قضاوت در این بازی‌ها ما را همراهی خواهد کرد.
 
 شهریاری استاندار آذربایجان غربی  ورزش را بهترین وسیله برای ترویج صلح و دوستی اعلام کرد و گفت: ایران همیشه نماد صلح و دوستی بوده و این مسابقات هم با نام جام وحدت و دوستی در ارومیه برگزار می شود تا ورزشکاران کشور‌های مختلف با حضور در این مسابقات نمود عینی این وحدت و دوستی را دیده و در کشور‌های خود اعلام کنند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.