با مشارکت بهزیستی و کمیته امداد خانواده بی‌سرپناه اسلام‌آباد غربی دارای چند معلول که تصاویر خیمه‌ زدن آنها در پارک این شهر منتشر شد، اسکان یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی اسلام‌آباد غرب درباره انتشار عکسی از خیمه زدن یک خانواده بی‌سرپناه دارای چند معلول در یکی از پارک های شهرستان اسلام‌آباد غرب در فضای مجازی گفت : قبلا یک واحد مسکونی توسط اداره بهزیستی گیلان‌غرب برای این خانواده خریداری شده که پس از مدتی اقدام به فروش آن کرده‌اند.

وی گفت : همچنین با کمک خیرین اسلام آبادی یک واحد مسکونی در نزدیک‌ترین روستا این شهرستان برای این خانواده تهیه شده است، اما خانواده مذکور اعلام می‌کنند که حاضر به زندگی در روستا نیستند و به یکی از پارک های این شهرستان مراجعه می‌کنند.

وی افزود : در حال حاضر این خانواده به صورت ماهیانه از سوی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مستمری دریافت می‌کنند و با مشارکت بهزیستی و کمیته امداد اسلام آبادغرب یک باب منزل مسکونی با رهن ۹ میلیون تومان و اجراه‌بهای ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان برای این خانواده بی سرپناه دارای چند معلول در اسلام آبادغرب تهیه شده که به محل سکونت خود انتقال یافتند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اسکان خانواده دارای چند معلول سرپل ذهابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.