نمایش صحنه ای "بینایی" به کارگردانی محمد رسائلی در تالار خلیج فارس خرمشهر بر روی صحنه می رود.

محمد رسائلی کارگردان تیاتر بینایی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت: نمایش بینایی، داستان دو برادر با یک اسم است که از دو مادر هستند که در دهه 60 در یکی از روستاهای گیلان زندگی می کردند و یکی از آن دو تصمیم مهاجرت به پایتخت را میگیرد و مشکلات بسیار زیادی در مسیر رسیدن به اهدافش برخورد می کند و پس از سال ها برادری که به جنگ رفته است برای درمان به تهران می رود و طی رخدادی یکدیگر را پیدا میکنند و زندگی آنها دست خوش تغییر و تحولاتی مثبت توسط یکدیگر میگردد.

وی افزود: درون مایه ی متن نمایش بینایی از هم گسیختگی جوانان در دوره ای را نشان میدهد که دغدغه و سودای پیشرفت را در سر دارند و بخاطر این دغدغه سفر می کنند تا دستاوردهای بهتری را بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی و اجتماعی زمان خود کسب کنند.

کارگردان تیاتر بینایی ادامه داد: متن بسیار رئال ، در فضای خانگی و شرایط بسیار عرفانی و روحانی طراحی شده است.

رسائلی با اشاره به پنجمین دوره حضورش در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر، گفت: مردم منطقه آزاد اروند چه آبادان و چه خرمشهر حقی بیشتر از آنچه که هست دارند ، ای کاش می توانستیم با همکاران و هنرمندان گامی بزرگ برای این منطقه برداریم.

بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، میزبان گروه های مختلف هنرهای نمایشی از سراسر کشور است و تئاتر "بینایی" از رشت مجوز حضور در این جشنواره را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ د

جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

برچسب ها: تئاتر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.