ماموران یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت وکنترل در شهر‌های آمل، نوشهر و کیاسر ۶ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری دستگیرکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست  آمل در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی آب بندان‌ های جمشید آباد یک نفر متخلف شروع به شکار را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت و کنترل در در منطقه شالیزاری دابودشت از دو شکارچی غیرمجاز دو قبضه سلاح شکاری به همراه سه قطعه پرنده و تعدادی فشنگ  کشف و ضبط کردند.

در نوشهر نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان هنگام گشت وکنترل شبانه روزی در منطقه جنگلی ویسر و ماشلک در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در دو ماموریت دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر درحین گشت و کنترل در منطقه کنتا ولسفرم موفق به دستگیری یک نفر متخلف به جرم  شروع  به شکار و از متخلف یک قبضه سلاح شکاری وتعدای فشنگ کشف و ضبط کردند.

هر ۶ متخلف باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

کشف ۶ قبضه سلاح شکاری در سه شهر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار