با آغاز رسمی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، ورزشکاران ایرانی از جمله حسن یزدانی و رضا اطری کشتی گیران مازندرانی به مصاف حریفان خود می‌ روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، امروز افتتاحیه مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا اندونزی برگزار می‌ شود و ورزشکاران ایرانی از فردا در رشته‌ های مختلف به رقابت خواهند پرداخت.

کشتی، یکی از رشته‌ هایی است که مسابقات آن در برنامه روز اول قرار دارد و کشتی گیران تیم ملی ایران از جمله حسن یزدانی و رضا اطری دو نماینده مازندرانی به روی تشک می‌روند.

رضا اطری نماینده سبک وزن مازندرانی که تجربه خوبی هم در این وزن دارد باید در این مسابقات حسابی بدرخشد تا اشتباهاتش در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ جبران شود.

در بین همه اوزان اعزامی به جاکارتا، فقط انتخاب ورزشکار همین وزن به بررسی بیشتر کشیده شد که در نهایت از بین مهران رضازاده و رضا اطری، کادر فنی به اطری اعتماد کرد تا وی راهی جاکارتا شود.

دارنده مدال برنز آسیا در این مسابقات فرصت دارد تا هم اعتماد از دست رفته کادر فنی و کشتی دوستان را بدست بیاورد و هم نشان دهد که جایگزین خوبی برای حسن رحیمی است.

رقیبان اصلی اطری در این وزن یوکی تاکاهاشی قهرمان جهان ۲۰۱۷  از ژاپن، ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند، بک بایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از مغولستان و محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره جوانان جهان و نقره آسیا از ازبکستان هستند.

حسن یزدانی قهرمان چند دوره جهان و المپیک برای اولین بار در مسابقات آسیایی به روی تشک می‌ رود تا با این بار در جاکارتا همه را مقهور فنون نابش کند.

قهرمان المپیک یورو ۲۰۱۶ به اندونزی رفته است تا با شکست حریفان خود مدال آسیایی را هم به کارنامه پر افتخار خود اضافه کند.

رقیبان اصلی یزدانی در این دوره از مسابقات آدیلیت داولومبایف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان، اویتومن اورگودول دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان و رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان خواهند بود.

انتهای پیام/ م

در انتظار درخشش کشتی گیر جویباری در جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.