بزرگترین کاروان تاریخ ورزش مازندران به مسابقات جاکارتا اعزام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: پس از نتیجه خوب کاروان ایران و مدال آوری ۱۵ مازندرانی در المپیک آسیایی اینچئون در قالب تیم‌ های مختلف ملی کشور این بار مازندرانی‌ ها با بزرگترین کاروان تاریخ ورزش استان به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شدند و ۳۵ ورزشکار در ۱۶ رشته مختلف ورزشی برای کسب بهترین جایگاه در این آوردگاه با رقیبان مسابقه خواهند داد.

وی افزود: علاوه بر ۳۵ ورزشکار تعداد ۸ نفر هم به عنوان عناصر کادر فنی و داور از مازندران به این مسابقات اعزام شدند که برای کسب موفقیت‌ های ورزشکاران در کنار این دلاور مردان و شیر زنان وظیفه هدایت و قضاوت را بر عهده خواهند داشت.

حسین زادگان گفت: این تعداد ورزشکاران اعزامی از ۱۰ شهرستان جواز حضور در این رقابت‌ ها را کسب کردند که نشان از یک اتفاق خوب برای ورزش مازندران و خارج شدن از تک قطبی بودن رشته‌ ها و گستردگی جغرافیایی ورزش در این خطه را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران افزود: با دستور اسلامی استاندار مازندران، پس از افتخار آفرینی ورزشکاران مازندرانی در این آوردگاه از این قهرمانان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ م

اعزام بزرگترین کاروان تاریخ ورزش مازندران به مسابقات جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار