رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از آغاز اجرای طرح آبیاری نوین تاکنون ۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان به سیستم آبیاری تحت‌فشار مجهز شده است.

نصب ۵۰ هزار هکتار آبیاری تحت فشار در زنجانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به اجرای آبیاری تحت‌فشار در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از آغاز اجرای طرح آبیاری نوین تاکنون ۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان به سیستم آبیاری تحت‌فشار مجهز شده است.

وی اظهار کرد: در سال جاری هزار و ۸۶۰ هکتار آبیاری تحت‌فشار در استان در دست اجرا است و استان زنجان در توسعه سامانه‌های نوین آبیاری رتبه چهارم در کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار در استان زنجان رشد دارد و با استقبال خوب کشاورزان همراه است.

جعفری تأکید کرد: اولویت مهم این سازمان اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار است و توجه به امر مهم طرح آبیاری تحت‌فشار باعث صرفه‌جویی در آب می‌شود و تاکنون هم در استان به خوبی اجراشده است.

وی افزود: در استان زنجان بخش کشاورزی سهم خوبی را در اقتصاد دارد و در سال جاری این بخش درزمینه اقتصاد مقاومتی برنامه‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده و در دست اجرا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: اجرای آبیاری نوین تحت‌فشار از سال ۹۳ در استان اجراشده و توفیقات خوبی هم داشته است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: آب ، جهاد کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.