مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از داد وستد بیش از ۶۶ میلیون وپانصد هزار سهام در تالار بورس منطقه‌ای استان در هفته گذشته خبر داد.

جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی  در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت:هفته گذشته بیش از ۶۶ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۵۹۱ اوراق اسنادخزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۱۷۸ میلیارد و ۶۵۷ میلیون ۹۹۳ هزار و ۵۷۱ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت که ۴۸ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.
در طول هفته در تالار بورس  ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم، بیش ۱۹۲ شرکت را معامله کرده اند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورس ایران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۹ درصد به خود اختصاص داد، همچنین سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۲۵/۵ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.
در این هفته ۴۱ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد. در ضمن شاخص کل بازار بورس با یک هزار و ۴۵ واحد افزایش در مقایسه با هفته‌ی قبل به رقم ۱۳۰ هزار ۴۷۶ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۱ واحد افزایش نسبت به هفته قبل به رقم هزار و ۵۰۰ واحد رسید.
انتهای پیام/ح


داد وستد بیش از ۶۶ میلیون سهام در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.