کشف 19 تن عسل تقلبی در رباط کریم + فیلم

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم از کشف کارگاه تولید عسل تقلبی و 19 تن عسل در روستای وهن آباد خبر داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛  سعید لغوی معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم از کشف کارگاه تولید عسل تقلبی و 19 تن عسل در روستای وهن آباد خبر داد.

وی با بیان اینکه این عسل‌های تقلبی در کارگاهی دورافتاده و در شرایطی کاملا غیربهداشتی تولیدمی شد، گفت: در این کارگاه از موادی مانند گلوکز، فروکتوز و قند‌های مصنوعی برای تهیه عسل استفاده می‌شد که مصرف آن سبب افزایش فشارخون، اختلال در حافظه و پیری زودرس می‌شود.

محمدامین ناصری کارشناس اداره نظارت برموادغذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم هم اظهار کرد: مکان کارگاه عسل تقلبی بیش از یک سال و نیم قبل و با مجوز بسته بندی حبوبات و خشکبار به اجاره افراد سود جو درآمده بود.

وی افزود: در این کارگاه عسل‌های تقلبی در ظرف‌هایی که برچسب‌های شرکت‌های صاحب نام و معروف تولیدعسل روی آن نقش بسته بود بسته بندی و به بازار مصرف عرضه می‌شد.

کارشناس اداره نظارت برموادغذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم از شهروندان خواست برای خرید عسل و دیگرمواد غذایی به فروشگاه‌های معتبر مراجعه و به محل تولید، نام تجاری و نشانی محل تولید دقت کامل کنند.


بیشتر بخوانیدکشف دارو‌های قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال در شهرستان رباط کریم + فیلم


انتهای پیام/
 

کشف کالای قاچاق در رباط کریم + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.