بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت:ما دستورات ویسی را در زمین اجرا کردیم و به تساوی هم رسیدیم. چند موقعیت هم برای گلزنی داشتیم که از دست رفت.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان میری بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان  پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال زیبایی را ارائه داند. ما دستورات ویسی را در زمین اجرا کردیم و به تساوی هم رسیدیم. چند موقعیت هم برای گلزنی داشتیم که از دست رفت. 

او در خصوص اینکه نفتی‌ها مقابل پرسپولیس روی به دفاع مطلق آورده بودند، گفت: دفاع مطلق نمی‌کردیم بلکه در دفاع فشردگی داشتیم و تلاش می‌کردیم ضدحمله بسازیم که فکر می‌کنم در این امر موفق بودیم با این حال هدف اصلی ما گل نخوردن بود.

مهاجم نفت مسجد سلیمان درباره درگیری‌هایی که در هفته‌های اخیر میان هواداران تیم‌ها رخ می‌دهد، تصریح کرد: این اتفاقات خیلی زشت و زننده است. برخی‌ها فرزندان خود را به ورزشگاه می‌آورند و می‌خواهند از فوتبال لذت ببرند.

او در خصوص حمله یکی از هواداران نفت با چاقو به هوادران پرسپولیس گفت: من بابت این اتفاق از طرف همه مسجد سلیمانی‌ها از تیم پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. 


انتهای پیام/

مصاحبه میری پس از بازی با پرسپولیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار