در بخشی از پیام سرپرست استانداری کرمان که به مناسبت سالروز ورود آزادگان صادر شده، آمده است؛ ملتی که شهادت را یک عزت می‌داند، هرگز در برابر هیچ ظلم و ظالمی زانو نخواهد زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرپرست استانداری کرمان بیست و ششم مرداد ماه سالروز ورود آزادگان را به کشورگرامی داشت متن پیام به شرح زیر استَ:

آزادگان این سرزمین به عنوان سرداران جبهه‌های صبر، ایثار، شهامت و مقاومت، سراینده عظیم‌ترین دیوان ولایت مداری و از خود گذشتگی هستند که آوازه استقامت و پایمردی آن‌ها تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند و نشان خواهد داد ملتی که شهادت را یک عزت می‌داند، هرگز در برابر هیچ ظلم و ظالمی زانو نخواهد زد.

به گواه تاریخ و اسناد موجود، فرزندان این سرزمین که پس از سال‌ها رشادت در جبهه‌های حق علیه باطل به اسارت دشمن درآمدند، در زندان و در زیر شکنجه‌ها و خفقان شدید نیز بر عزم خود استوار ماندند و در حقیقت دشمن را اسیر اراده و قدرت ایمان خود کردند. از این رو، همت تمامی آزادگان میهن اسلامی به ویژه آزادگان دیار کریمان را ارج نهاده و بر این اعتقادیم که سرگذشت و سیره این رادمردان الگویی تمام عیار برای نسل حاضر و نسل‌های بعدی خواهد بود.

در این فرصت مغتنم سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشته و تداوم توفیقات و سلامت این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.
محمدجواد فدائی
سرپرست استانداری کرمان

انتهای پیام/ی

سرگذشت آزادگان الگویی برای همه نسل ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار