وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران آمادگی کافی و لازم برای مقابله با فشارهای روانی ناشی از جنگ اقتصادی دشمن را دارند.

ملت ایران آمادگی مقابله با فشارهای روانی دشمنان را دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر به زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان  با بیان اینکه ملت بزرگ ایران آمادگی کافی و لازم برای مقابله با فشارهای روانی ناشی از جنگ اقتصادی دشمن را دارند افزود: لازمه عبور از فشار روانی که دشمنان علیه ایران ایجاد کرده اند، حفظ اتحاد و همدلی است.

دکتر صالحی گفت: رفع آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های اساسی رهبر معظم انقلاب محسوب می شود و این موضوع نشان می دهد که کشور از این ناحیه در خطر است.

وی به ویژگی مردم زنجان اشاره کرد و این استان را دارای مردمی متعصب و دین مدار خواند که تعلق خاطر بالایی به انقلاب و ولایت دارند.

دکتر صالحی یکی از نقاط قوت استان زنجان را وجود همدلی و همزبانی در میان مدیران خواند و این نقطه قوت را موجب تحولات رو به جلو برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این دیدار گفت: دولت باید با جدیت و قوت عملکرد خود را اطلاع رسانی کند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: در شورای فرهنگ عمومی این استان تلاش می شود تا فرهنگ زنجان از مظلومیت خارج شود و به حواشی پرداخت نشود.

وی  تصریح کرد: همه ما با هر سلیقه و نگاه سیاسی در یک کشتی هستیم و هر نوع کارشکنی به تمام ساکنان این کشتی آسیب می زند از همین رو باید تا حد توان با وحدت رویه و نظر پیش رفت.

انتهای پیام/ن

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.