مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:به دلیل نزدیک شدن به ایام برگزاری نهمین جشنواره تئاتر استانی هئیت انتخابی جشنواره از روند اجرای نمایش «عروس خون» برای حضور در این جشنواره بازدید کردند.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: باتوجه برگزاری نهمین جشنواره تئاتر استانی هیئت انتخابی این جشنواره برای بازدید از گروه انتخاب شده تئاتر به شهرستان رودبارجنوب سفر کردند.

وی افزود: به دلیل نزدیک شدن به ایام برگزاری جشنواره تئاتر استانی هئیت انتخابی جشنواره از روند اجرای نمایش «عروس خون» به نویسندگی علیرضا صالحی و کارگردانی علی روهنده بازدید کردند ودر مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) رودبارجنوب به تماشای این اثر نشستند.

اسحاقی تصریح کرد: این نمایش توسط گروه لوار تمرین و برای حضور در نهمین جشنواره آماده شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد:هیئت انتخابی جشنواره پس از دیدن نمایش با ارائه راهکار‌هایی مشکلات اجرا را به گروه اجرایی گوشزد کردند و قرار بر این شد تا گروه به رفع آن‌ها اقدام کنند.

یادآور می‌شود: اعضای هئیت انتخابی نهمین جشنواره تئاتر استانی از همت و تلاش هنرمندان نمایش شهرستان رودبار جنوب تقدیر و تشکر کردند.

شایان ذکر است:نمایش «عروس خون» روایتی از خشونت طبیعت بر علیه انسان‌ها که سبب دشواری‌هایی در مسیر زندگی می‌شود، سد‌هایی که در مسیر یک رودخانه ایجاد شده حالا کشاورزی مردم را تحت تاثیر قرار داده است و مردم باید برای گذراندن زندگی سرمایه‌های ملی (قاچاق سوخت) را به تاراج بگذارند این نمایش روایتی بر بستر فرهنگ بومی منطقه است که تماشاگر را به وادی جدیدی فرا می‌خواند.
انتهای پیام/ی

برگزاری نهمین جشنواره تئاتر استانی کرمان

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار