نماینده فارس در اندیشه کسب امتیاز مقابل ملی حفاری اهواز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ششم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۶ مردادماه تیم ارژن شیراز میهمان حفاری اهواز خواهد بود.

تا پایان هفته پنجم این رقابت‌ها ارژنی‌ها با ۳ برد، یک تساوی، یک شکست و ۱۰ امتیاز پس از گیتی پسند، در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارند.

سرمربی ارژن در خصوص این دیدار گفت:: بازیکنانم از لحاظ روحی شرایط مساعدی ندارند و کارخانه ارژن هم متاسفانه دچار مشکلات زیادی شده و این موضوع تمرکز بازیکنان و کادر فنی را بیشتر به مسائل غیر فنی مشغول کرده است.

حمید کمالی افزود: با توجه به مشکلات مالی پیش آمده برای تیم، بعد از بازی مقابل بهبهان از هدایت ارژن کناره گیری کردم، چون نمی‌توانم جوابگوی بازیکنان و هواداران خوب ارژن باشم، اما تا این لحظه کریمی مدیرعامل تیم با استعفا بنده مخالفت کردند.

وی اضافه کرد: تیم حفاری در همه زمینه‌ها خوب ومنسجم است و بازی سختی پیش رو داریم، ولی امیدوارم بازی زیبا وتماشاگر پسندی باشد و تمام تلاشمان را میکنیم، اما انتظار‌ها باید معقول باشد، چون ما فقط برای ماندن در لیگ می‌جنگیم.

تیم حفاری اهواز حریف این هفته ارژن با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده فارس، جایگاه سوم را در اختیار دارد.

مجید فراهانی و، ولی صفار‌ها، قضاوت دیدار حفاری اهواز و ارژن شیراز را بر عهده دارند.

در هفته پنجم تیم ارژن با نتیجه ۵-یک اهورا بهبهان را شکست داد و بازی حفاری اهواز بدلیل حضور مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا برگزار نشد.

آخرین مسابقه دو تیم به دی ماه سال ۹۶ در دور برگشت بر می‌گردد که نتیجه ۲-۲ و تقسیم امتیازات را در پی داشت.
انتهای پیام/ر

دیدار ارژن شیراز و حفاری اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.