نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از احداث گاوداری3 هزار راسی و ایجاد اشتغال برای 23 هزار نفر در همدان خبر داد.

ایجاد 23 هزار شغل در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان همدن با اشاره به احداث گاوداری 3 هزار راسی در شهر قهاوند، گفت: این طرح با ایجاد 23 هزار شغل و همکاری بنیاد مستضعفان در زمینی به مساحت 2 هزار و 500هکتار و اعتباری بالغ بریک هزار 200 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث این پرژه تحولی چشمگیر در اشتغال استان ایجاد خواهد کرد، گفت: احداث یک مجتمع دارو سازی نیز در منطقه ویژه اقتصادی قهاوند در دست احداث است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح های اقتصادی چشمگیری برای قهاوند وجود دارد، گفت: منطقه ویژه اقتصاد قهاوند تحولی جدی در حوزه اشتغال استان همدان ایجاد خواهد کرد.

خجسته با اشاره به مشکلات آب قهاوند گفت: در شورای اداری قهاوندو با حضور امام جمعه،دهیاران و مسئولان این شهر مشکلات بررسی و راه حل های ارائه شد.

وی در ادامه افزود: حفر چاه  و احداث مجتمع های آب رسانی برای مشکل  آب قهاوند در نظر گرفته شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک تحول مواصلاتی برای قهاوند در پیش است، گفت: اصلاح ورودی شهر قهاوند و جاده مراد بلاغ به همدان از طرح های عمرانی و موصلاتی که با اتصال به اتوبان همدان – ساوه تحولی مهم در محورهای مواصلاتی استان همدان ایجاد می کند.

خجسته در ادامه تاکید کرد: احداث این محمر مسیر شهرهای جنوبی و غربی استان را به مرکز  تا یک ساعت کاهش می دهد.

وی با اشاره به حادثه خیر بودن  جاده ورودی قهاوند و بروز تصادف در این محور بیان کرد: اصلاح و تعریض این محور در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/د.ا

تحول در همدان با ایجاد 23 هزار شغل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.