عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بحث تمدید قرارداد کی روش در مراحل نهایی است و ان شاالله او تا پایان مرداد به ایران بازمی گردد.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: این موضوع در مراحل نهایی به سر می برد و ان شاالله کی روش تا پایان ماه جاری به ایران باز می گردد تا اردوهای تیم ملی را آغاز کند. در کل مشکل خاصی برای ادامه همکاری نیست و او سرمربی تیم ما می ماند.

او درمورد برنامه های فدراسیون فوتبال برای انتخاب حریف تدارکاتی تیم ملی اظهار داشت: طبق برنامه از قبل تعیین شده اردوهای تیم ملی آغاز می شود اما من درباره انتخاب حریفان تدارکاتی اطلاع دقیقی ندارم. مهدی تاج و محمدرضا ساکت به همراه کمیته روابط بین الملل این امر را پیگیری می کنند.

طالقانی درباره وضعیت تامین بودجه موردنظر کارلوس کی روش برای برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی در راه جام ملتهای آسیا گفت: مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون در این مورد تصمیم گیرنده است و تلاش می کند بودجه لازم را فراهم کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد درخواست وکیل علی کریمی برای انحلال اساسنامه فدراسیون فوتبال به دلیل مورد تائید قرار نگرفتن این اساسنامه از سوی هیات دولت بیان کرد: قرار نیست هرکسی هر کاری می کند ما جوابش را بدهیم. اساسنامه فدراسیون مورد تائید مجمع و هیات رئیسه قرار گرفته است و هم اکنون هم در اختیار دولت است. طبق قانون با همین اساسنامه مشغول فعالیت هستیم اما نمی دانم آقایان روی چه حسابی برای انحلال فدراسیون شکایت طرح کرده اند. البته من روی امور حقوقی تسلط ندارم اما کارشناسان بهتر می توانند به شکایت این فرد جواب بدهند.

رئیس امور مجامع فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پیگیری های انجام شده درمورد مجمع انتخاباتی هیات فوتبال البرز تصریح کرد: با توجه به اعتراض یکی از نامزدها نسبت به انتخاب رئیس هیات ۲ شهرستان این استان از سوی سرپرست سابق هیات فوتبال البرز، همچنان مشغول بررسی مجمع انتخاباتی هستیم اما تا زمانیکه این پرونده به اتمام نرسد رئیس فعلی هیات فوتبال مشکلی برای فعالیت ندارد. البته صحت ادعای فرد شاکی اثبات نشده است.


بیشتر بخوانید:  حاج صفی و انصاری فرد در لیگ اروپا به میدان می روند


انتهای پیام/

اظهارات عبدالکاظم طالقانی درباره اخرین وضعیت تمدید قرارداد کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار