وزیر راه و شهرسازی گفت:فرودگاه سبزوار از ظرفیت مناسبی در حوزه ترانزیت بار و مسافر برخوردار است که باید طول باند فرودگاه سبزوار برای پرواز‌های پهن پیکر افزایش یابد.

افزایش طول باند فرودگاه سبزوار در دستور کار قرار می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه سبزوار  گفت: یکی از خواسته‌های مردم و مسئولان سبزوار بهسازی اطراف فرودگاه این شهرستان است که در این زمینه طرحی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه  افرایش طول باند فرودگاه برای اجرای پرواز هواپیما‌های پهن پیکر از دیگر خواسته‌های مسئولان این شهرستان است افزود: در حال حال حاضر طول باند فرودگاه سبزوار 3200 متر است که برای اجرای پرواز‌های پهن پیکر طول این باند باید افزایش یابد.

وزیر راه .وشهرسازی گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده 2 هزار متر مربع به ترمینال این فرودگاه افزوده خواهد شد که این طرح نیز به زودی اجرا می‌شود.

آخوندی با بیان اینکه فرودگاه سبزوار ظرفیت پرواز‌های داخلی را دارد، ادامه داد: تقویت این فرودگاه به عنوان پشتیبان فرودگاه مشهد یک ضرورت مهم است که مورد توجه قرار دارد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

سفر وزیر راه وشهر سازی به سبزوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.