مدیر تیم فوتبال امید پیرامون نخستین مسابقه این تیم در بازی های آسیایی جاکارتا گفت:بازی اول همیشه شرایط خاصی دارد و تساوی در نخستین مسابقه نتیجه خوبی است.

استیلی:عملکرد ما در نیمه دوم بهتر از عربستان بودبه گزارش   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی،سرپرست تیم ملی فوتبال امید درباره بازی مقابل عربستان گفت: بازی مقابل عربستان مسابقه سختی بود. البته به طور کلی ما در گروه سختی قرار گرفته ایم و برنامه بازی ها هم برای ما خیلی سخت است. اینکه در روز اول مقابل عربستان قرار بگیریم و دو روز بعد با کره شمالی بازی کنیم طبیعتا شرایط سختی را برای تیم ایجاد می کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

استیلی در ادامه بیان کرد: نیمه دوم شرایط ما در این مسابقه بهتر شد و عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتیم. به جز موقعیتی که عربستانی ها در دقایق آخر داشتند فرصت دیگری در این نیمه به دست نیاوردند  و عملکرد ما بهتر از آنها بود. به نظرم این تیم می تواند بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کند. هدف همه ما و خصوصا مسئولان فدراسیون این است که تیم امید برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک به خوبی آماده شود و بتوانیم در رسیدن به این هدف موفق باشیم.


بیشتر بخوانید:بازدید سرمربی تیم ملی فوتبال امید از محل تمرین 


انتهای پیام /

اظهارات حمید استیلی درباره بازی مقابل عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار