موضوع اشتغال مردم عسلویه حل شود

امام جمعه عسلویه گفت: مشکل اشتغال اهالی پایتخت انرژی کشور رفع شود.

موضوع اشتغال مردم عسلویه حل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد صبح پنجشنبه در نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه با مشکلاتی روبرو است که باید برای رفع آن تلاش جدی صورت گیرد.

وی با تقدیر از حضور وزیر ارتباطات در شهرستان عسلویه بیان کرد: دو مشکل شهرستان عسلویه را بار‌ها گفته‌ام، ولی هنوز رفع نشده است و امیدواریم دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع آن داشته باشد.

امام جمعه عسلویه با اشاره به مشکل آلایندگی و اشتغال در عسلویه خاطرنشان کرد: وقتی معاون رئیس جهمور می‌گوید مردم عسلویه بمیرند یا بروند، این حرف درستی نیست. باید برای رفع مشکل اقدامات اساسی انجام شود.

وی به وضعیت آلودگی دریا و خشکی در شهرستان عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: دریا آلوده شده است و صیادان مسافت طولانی‌تری باید بروند. وضعیت کشاورزی هم خیلی بد شده است و جوان‌ها بیکار شده‌اند.

هاشمی‌نژاد وحدت شیعه و سنی در شهرستان عسلویه را مطلوب توصیف کرد و افزود: در شهرستان عسلویه وحدت مثال زدنی است و شیعه و سنی مطرح نیست که این موضوع باعث امنیت شده است.

وی تصریح کرد: با فضای مجازی هیچ مشکلی ندارم، ولی باید حرمت‌ها حفظ شود. باید با قاطعیت با کسانی که کاری می‌کنند و اسم آن‌ها با حروف مخفف می‌نویسند برخورد شود و باید رسوا شوند تا درس عبرت برای بقیه شود.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: ما نمی‌گویم خلخالی‌های دیگر بیایند، اما باید با متخلفان اقتصادی برخورد‌های قاطع شود.

انتهای پیام/م

مشکل اشتغال اهالی پایتخت انرژی کشور رفع شود

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.