رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال از اقدامات خود در زمینه‌های مختلف از جمله وضع تعرفه بر واردات فولاد به این کشور دفاع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال با دفاع از اعمال تعرفه بر واردلات فولاد گفت این مسأله سبب نجات صنعت آمریکا خواهد شد.

وی در این مصاحبه گفت: ممکن است مردم شکایت داشته باشند که قیمت فولاد یک مقدار گران است، اما در پایان کار کاهش خواهد یافت و سبب حمایت از صنعتی خواهد شد که برای امنیت ملی ضروری است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه اعلام کرد نتیجه این مسأله سبب می شود رقابت داخلی به مانند گذشته، زمانی که آمریکا فولاد داشت و شرکت فولاد آمریکا، بزرگترین شرکت این کشور محسوب می شد، ایجاد شود.

دونالد ترامپ در بخش دیگری از صحبت های خود ابراز امیدواری کرد تحقیقات رابرت مولر پایان یابد. ترامپ و هم پیمانانش بارها از تحقیقات در خصوص مداخله ادعایی روسیه در انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا انتقاد کرده اند.

وکلای ترامپ همچنان در حال گفتگو با تیم رابرت مولر هستند تا از این طریق بتوانند سؤالات بازپرس های این پرونده را محدود کنند.

دونالد ترامپ در بخش دیگری از مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال از تصمیم خود در خصوص لغو مجوز امنیتی جان برنان دفاع کرد. وی گفت به دنبال آن است که همین اقدام را با دیگر مقامات سابق امنیت ملی که از وی انتقاد می کردند، از جمله جیمز کلپر، مدیر سابق آژانس اطلاعات ملی آمریکا و جیمز کومی، مدیر سابق اف بی آی انجام دهد.

ترامپ گفت: «من به بسیاری از این افراد اعتماد ندارم. فکر می کنم آنها انسانهای خوبی نیستند».

جان برنان، رئیس سابق سیا در حساب توییتری خود، حذف مجوز امنیتی اش را بخشی از تلاش های گسترده ترامپ به منظور سرکوب آزادی بیان و مجازات منتقدان توصیف کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار