معاون استانداری فارس از پرداخت هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان خبر داد.

اعطای هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از پرداخت هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان خبر داد و گفت: این اعتبارات از محل منابع طرح رونق تولید به واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط این استان پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون از محل تسهیلات در نظر گرفته شده برای اجرای طرح رونق تولید هم ۲۹۵ میلیارد تومان به ۲۲۲ واحد تولیدی که طرح‌های آن‌ها به تصویب رسیده پرداخت شده است.

رحمانی اظهار داشت: افزون بر آن، ۲ هزار و ۲۶۲ واحد تولیدی کوچک و متوسط نیز بیش از ۸۷۲ میلیارد تومان تسهیلات به شکل مستقیم از سیستم بانکی دریافت کرده اند.

وی افزود: همچنین امسال مسایل و مشکلات هزار و ۲۷۷ واحد تولیدی در نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و مشکلات ۷۷۵ واحد رفع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: بررسی مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در حوزه‌های مختلف از جمله سیستم بانکی، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و دستگاه‌های خدمات رسان عمده‌ترین مسایلی است که در این کارگروه‌ها مطرح شده است.

رحمانی تصریح کرد: فارس یکی از استان‌های موفق در جذب منابع طرح رونق تولید بوده است.
انتهای پیام/ر

اعطای تسهیلات میلیاردی به واحد‌های تولیدی

برچسب ها: استانداری ، صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار