دومین کانون سلامت محله شهر کرمانشاه افتتاح شد.

دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : انجام کار تیمی بخصوص در بخش سلامت بسیار مبارک است و اجتماعی شدن سلامت هدف ما و وزارت بهداشت در این راستا است.

وی گفت : اعضای شورای شهر و شهردای در این زمینه از ما پیشی گرفته اند و این مایه امیدواری ماست چرا که اعتقاد داریم این فعالیت ها در پیشگیری که مقدم بر درمان است موثر خواهد بود.

وی افزود : کانون های سلامت محلات چون چشمه هایی هسنتد که با پیوستن به هم دریای سلامت را شکل می دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  دکتر منصوری معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گفت : در زمینه اجتماعی شدن سلامت برای همکاری بین بخشی و توسعه عدالت اجتماعی تلاش می کنیم.

وی گفت :  ارتقای سطح سواد سلامت جامعه و تقویت مشارکت مردم از برنامه های وزارت بهداشت در این زمینه است.

 عبدالمالکی قائم مقام شهردار کرمانشاه افزود : در این کانون ها ما به عنوان تسهیل گر تلاش می کنیم تا در بخش سلامت توجه بیشتر مردم را جلب کرده و خود آنها در اجتماعی شدن سلامت نقش ایفا کنند.

 مرادی فر معاون پیشگیری از جرم دادگستری گفت : در زمینه پیشگیری نباید همه چیز بر عهده دولت باشد و نقش افرین اصلی در دنیا خود مردم هستند.

وی افزود : از دیدگاه شرعی همگانی کردن جرم ستیزی و نیز پیشگیری و از دیدگاه دنیای مدرن توجه به نقش مردم به عنوان دیده بان جامعه مورد تاکید قرار گفته است.

 احمد زاده عضو شورای شهر افزود : کار میدانی از سخن گفتن بهتر است و جلسات باید خروجی داشته باشد.

وی افزود : کمیسیون بهداشت و محیط زیست در توسعه زیر ساختی در کنار دانشگاه بوده و اکنون در راستای فعالیت نرم افزاری هم با آن همکاری می کند.

وی گفت : اجرایی کردن مطالبات مردم در این کانون ها هدف ماست و همین هم به دل مردم می نشیند.

 مرادی عضو شورای شهر گفت : بکوشیم با مشارکت مردم شناخت و سواد سلامت را ارتقا دهیم.

وی گفت : ما باید در زمینه های مختلف از جمله سلامت خود را تغییر دهیم تا دنیا را تغییر دهم.

وی افزود :  مشکلات اقتصادی جامعه زیاد بوده و منجر به بحران روانی برای فرزندان و خانواده ها شده و ما باید از جزیره ای کار کردن دوری کرده و با هم و در کنار هم کار کنیم

دومین کانون سلامت محله شهر کرمانشاه با حضور رئیس دانشگاه ، معاون اجتماعی ، جمعی از اعضا شورای شهر و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

 انجام کار تیمی بخصوص در بخش سلامت بسیار مبارک است

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.