مشاور مالک باشگاه تراکتورسازی در امور اقتصادی گفت: اگر مالک باشگاه تراکتورسازی بخواهد مشاوره‌های لازم را برای بهبود مسائل اقتصادی این باشگاه می‌دهم.

صادق درودگر در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه به علت نداشتن اختیارات تام از سمت مدیرعاملی تراکتورسازی استعفا داده است، گفت: استعفایم  از سوی مالک و اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی پذیرفته شد و دیگر در این باره صحبتی نمی کنم.

او درباره اینکه به عنوان مشاور عالی مالک باشگاه تراکتورسازی در امور اقتصادی انتخاب شده است، گفت: بله  با زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی مذاکره کردم و توافقات نهایی صورت گرفت و به عنوان مشاور اقتصادی در خدمت این باشگاه هستم.

درودگر درباره برنامه اش در سمت مشاور اقتصادی مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: برنامه اقتصادی ام در زمینه فوتبال است و در همه جای دنیا برای درآمد زایی در فوتبال الگوهایی وجود دارد و جزء روش های متوال در فوتبال است. به طور مثال ماشین اختراع شده است و باید امکانات ماشین را بهتر کنیم. ما باید در چارچوب الگوهای رایج دنیا در بخش درآمدزایی فوتبال قدم برداریم. اگر مالک باشگاه تراکتورسازی بخواهد مشاوره های لازم را برای بهبود مسائل اقتصادی این باشگاه می دهم.

باشگاه تراکتورسازی به سرنوشت استیل آذین دچار نمی شود 

مدیرعامل سابق تراکتورسازی درباره اینکه این باشگاه به سرنوشت تیم فوتبال استیل آذین دچار شده است، تصریح کرد: به نظرم باشگاه تراکتورسازی به سرنوشت باشگاه استیل آذین دچار نمی شود. زمانی که من در باشگاه استیل آذین حضور داشتم این تیم  تا پایان هفته چهارم با 8 امتیاز در صدرجدول قرار داشت. آن زمان طی نامه ای به هیئت مدیره و مدیرعامل وقت استیل آذین ضعف ها و مشکاتی که این تیم را آزار می دهد را مطرح کردم اما آنها به توصیه هایم توجهی نکردند و در نهایت از لیگ برتر سقوط کردند.

او ادامه داد: من درباره نقاط ضعف تیم فوتبال تراکتورسازی با زنوزی صحبت کردم و قرار است تغییراتی در ساختار تیم ایجاد کند تا مشکلات این تیم تا حدودی برطرف شود.

مدیرکمیته بازاریابی سازمان لیگ  درباره وضعیت تبلیغات محیطی تصریح کرد: قراردادی با شرکت تبلیغات محیطی منعقد کردیم و امیدواریم که این شرکت به تعهدات مالی خود پایبند باشد. همچنین  2 فقره از چک این شرکت برگشت نخورده است اما مطالبات مالی فصل گذشته پرداخت نشده که از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری می کنیم.


بیشتر بخوانید:

 درودگر: استعفايم از سوى مالك باشگاه تراكتورسازى پذيرفته شد

درودگر از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی استعفا داد/ اسدی مدیرعامل جدید تراکتورسازان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار