رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران گفت: فروشندگان قیمت‌های واقعی کالاها را اعلام نکردند و موجب افزایش قیمت در بازار شدند و تنظیم بازار را برهم زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن حسن بیگی معاون حقوقی و رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران بزرگ در رابطه با زمام پایان گشت‌های تعزیرات حکومتی در انبارها اظهار داشت: زمانی بازرسی انبار‌ها تمام می‌شود که کالا‌های دپو شده با قیمت مصوب سازمان صنعت و معدن (صمت) وارد بازار شود.

وی افزود: شکایات مردمی، ما را بر این داشته تا روزانه بازدید از انبار‌های کالا‌های اساسی از جمله لوازم خانگی داشته باشیم.

حسن بیگی گفت: با متخلفان گرانفروش چه در بحث عرضه و گرانفروشی برخورد خواهیم کرد و انبار‌های متخلف پلمپ خواهند شد و متخلفان در ارتباط با این حوزه مجازات می‌شوند.

وی افزود: اقداماتی که این افراد با احتکار و دپو کالا در بازار انجام دادند، ما را با کمبود در سطح بازار مواجه کرده است.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران گفت: وارد کنندگان و فروشندگان قیمت‌ها را در سایت ما اعلام نکردند و موجب افزایش قیمت در بازار شدند و تنظیم بازار را برهم زدند و تا قیمت‌ها به میزان گذشته باز نگردد، ما فعالیت بازدید و رصد خود را در حوزه انبار کالا‌های دپو شده انجام خواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

حسن بیگی گفت: زمانی که این کالاها دپو شد، باید صورتجلسه شوند تا شعب تعزیرات حکومتی رأی را صادر کنند و تا زمانی که کالاها به بازار برگردند کار خود را انجام خواهیم داد.

وی گفت:ما به اندازه‌ای کالا داریم که اصلا نیازی به واردات کالا نیست، در بحث بررسی پرونده‌ها متهمان احضار می‌شوند و باید رأی مربوطه صادر شود و این پروسه تا زمانی که کار قانونی انجام شود، به مدت 10 روز طول خواهد کشید و سعی می‌کنیم که در این بازه زمانی پرونده‌ها تعیین تکلیف شوند و حتی بر آن هستیم که کمتر از مدت ۱۰ روز کار تعیین تکلیف بررسی پرونده‌ها را انجام دهیم، چراکه این پرونده‌ها از آنجایی که مربوط به کالاهای داخلی هستند نیاز به رای دادگاه ندارند و پرونده‌ها را در اختیار اتحادیه قرار خواهیم داد و با کمک وزارت صنعت و معدن (صمت) کالا‌ها سریعا در بازار توزیع خواهند شد.

رئیس گشت مشترک تهران بزرگ در پایان گفت: کسانی که در این حوزه تخلف می‌کنند، قصد ضربه زدن به جامعه را دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
سلام اشتباه در محاسبه نرخ ارز بازار عرضه وتقاضا را دچار اختلال کرده قلب اقتصادی هر مملکت بازار است
آخرین اخبار