تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی، تهران را به مقصد جاکارتا ترک کرد.

سعید رضا کیخا پدیده فارسی ژیمناستیک ایران که در قالب تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شد، در خصوص آخرین شرایط آمادگی خود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: همه کشور‌های مطرح در رشته ژیمناستیک در برای کسب مدال به بازی‌های آسیایی می‌آیند و تیم ایران کار سختی در این رقابت‌ها خواهد داشت، با این وجود امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

کیخا که در مراحل پایانی اردوی تیم ملی با شرایط نامناسب و حاشیه‌هایی روبرو بوده، در این خصوص افزود: مسائلی پیش آمد که به لحاظ روحی و روانی در آستانه بازی‌های آسیایی مرا تحت تاثیر قرارداد و در چند روز اخیر به اندازه چند ماه و حتی فشار زیادی را بر من وارد کرد، اما به خاطر موفقیت تیم ملی در جاکارتا سکوت کرده‌ام تا وحدت تیم حفظ شود.

وی إضافه کرد: در واقع سکوتم فقط و فقط به خاطر اعضای تیم ملی و همچنین سرمربی آن است و سختی آن را به جان خریده‌ام تا پس از این همه تلاش و سختی که کشیده‌ایم، اتفاق بدی رخ ندهد.

رقابت‌های ژیمناستیک هنری بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا از تاریخ ۲۹ مردادماه تا سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

در مسابقات ژیمناستیک بازی‌های آسیایی جاکارتا ورزشکارانی از ۲۳ کشور از جمله ایران، چین، ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی، چین تایپه، ویتنام و هنگ کنگ حضور دارند.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور در ۳۴ رشته ورزشی و در دو شهر جاکارتا و پالمبنگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اعزام ژیمناستیک کار فارس بازی‌های آسیایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار