استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی آزادی سعید براتی سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه ۹۶ مرز میرجاوه را تبریک گفت.

استاندار سیستان و بلوچستان آزادی سرباز ایرانی را تبریک گفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی استانداری ؛ سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان  آزادی سعید براتی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ۶ اردیبهشت ماه ۹۶ پس از درگیری ماموران هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح و شهادت تعدادی از آنها، سعید براتی توسط اشرار به گروگان گرفته شده بود که با تلاش نیرو‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و مسئولان زمینه آزادی از دست اشرار فراهم شد.

 سعید براتی به همراه ۱۱ نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و ۹ سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت پارسال در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفت.

در این اقدام تروریستی سه درجه دار و ۶ سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی تروریست‌ها به شهادت رسیده، ۲ سرباز وظیفه زخمی شده و سعید براتی سرباز وظیفه زخمی و توسط اشرار و تروریست‌ها ربوده شد.

انتهای پیام/ع

سرباز ربوده شده ایرانی آزاد شد

برچسب ها: استانداری ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار