سازمان ملل از همه گروه‌های سیاسی در کشور آفریقایی مالی خواست آرامش خود را حفظ کنند و منتظر اعلام نتایج قطعی انتخابات باشند.

سازمان ملل آرامش گروه‌های سیاسی را در مالی خواستار شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان ملل از همه گروه‌های سیاسی در کشور آفریقایی مالی خواست آرامش خود را حفظ کنند و منتظر اعلام نتایج قطعی انتخابات باشند.

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل از گروه‌های مختلف در مالی خواست با پرهیز از بیان سخنان جنجالی، فضای حاکم بر کشور را آرام نگه دارند تا مراحل انتخابات به پایان رسیده و نتایج قطعی اعلام شود.

ناظران اعزامی اتحادیه اروپا بر روند برگزاری انتخابات نیز از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری خواستند با خویشتنداری منتظر اعلام نتایج انتخابات باشند. رئیس هیئت اعزامی اتحادیه اروپا همچنین شفافیت در اعلام نتایج را خواستار شد.

۹ ناظران اتحادیه آفریقا و ۹ ناظران اتحادیه اروپا اعلام کردند هیچ تخلفی در روند برگزاری این انتخابات مشاهده نکرده اند. این در حالی است که مخالفان دولت ابراهیم بوبکر کیتا، رئیس جمهور مالی از بروز تخلفاتی در این انتخابات سخن به میان آورده اند.

سخنگوی ابراهیم بوبکر کیتا پیشتر گفته بود کیتا به راحتی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شده است.

انتهای پیام/

درخواست سازمان ملل برای حفظ آرامش در کشور آفریقایی مالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار