فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۱۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از پنج دستگاه کامیون خبر داد.

کشف ۱۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: روز گذشته در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از سوخت قاچاق، ماموران انتظامی این استان در شهر‌های "کنارک"، "نیمروز" و "سراوان" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی به پنج دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک بار خودروها، مقدار ۳۵ هزار لیتر نفت کوره و ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف خودرو‌ها افزود: امروزه قاچاق کالا شکلی کاملاً دوطرفه به خود گرفته است، یعنی به میزانی که جنس قاچاق وارد کشور می‌شود اقلام مورد نیاز مردم از جمله سوخت از کشور خارج می‌شود و خارج کردن این کالای اساسی از منطقه و از مجاری درست شبکه توزیع، جدای از تخریب منافع ملی، فشار بسیار زیادی بر مردم آورده است.

سردار قنبری با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

قاچاق سوخت در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار