رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: در راستای جلوگیری از احتکار کالا و طرح تشدید بازرسی ها در این شهرستان، پس از شناسایی ده انبار و بازدید سرزده از آنها، 5 انبار غیر مجاز پلمب شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یعقوب احمدی رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: در راستای جلوگیری از احتکار کالا و طرح تشدید بازرسی ها در این شهرستان، پس از شناسایی ده انبار و بازدید سرزده از آنها مقدار قابل توجهی آهن الات، مواد غذایی، مواد پروتئینی  و سیگار قاچاق، به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال کشف و 5 انبار غیر مجاز پلمپ و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد .

وی افزود: دستگاه قضایی مصرانه و با استفاده از تمام ظرفیت ها در تعقیب و شناسایی مفسدان و مخلان اقتصادی بوده و در این راستا با هیچ شخص و هیچ منصب و مقامی مسامحه نخواهد داشت.

احمدی تصریح کرد: اگر اینگونه افراد اجناس خود را در شبکه توزیع قرار ندهند، جریمه‌، زندان و توقیف اموال در انتظارشان خواهد بود و تا گرفتار این مسئله نشده‌اند از انبارکردن اجناس جدا خودداری کنند.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی از بازاریان و اصناف با وجود فراوانی اجناس اقدام به احتکار کالاهای مصرفی مردم کرده‌اند که شدیداً با آنها برخورد و پرونده متخلفان خارج از نوبت رسیدگی می شود.

احمدی از شهروندان زرندی خواست: در صورت مشاهده هرگونه احتکار و یا اقدام خلاف عرف بازار با شماره 124 و ۱۱۳ تماس گرفته و به مسئولان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

5 انبار نگهداری کالاهای اساسی احتکار شده در زرند پلمب شد

برچسب ها: تعزیرات ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار