مدیر آموزش منطقه آزاد اروندگفت: ۹ میلیارد تومان اعتبار به تجهیز، تعمیر و نوسازی مدارس شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اختصاص یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛الیاسی مدیر آموزش منطقه آزاد اروند در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ارونداز اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس خبردادو گفت: از این میزان اعتبار تاکنون 5 میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ها مدارس منطقه را به صورت تخصصی اداره خواهیم کرد و تمرکز ما سرمایه گذاری بر روی مهمترین جامعه هدفمان یعنی دانش آموزان است.

مدیر آموزش منطقه آزاد اروندگفت: همه تلاشمان را خواهیم کرد تا هیچ دانش آموزی در منطقه به خاطر بیماری و مسائل آموزشی از تحصیل باز نماند.

نعمت زاده معاون فرهنگی منطقه آزاد اروند نیز با بیان اینکه تا اول مهرماه سال جاری مرکز تخصصی آموزش ضمن خدمت ویژه مهارت آموزی به نیروهای آموزش و پرورش منطقه به بهره برداری می رسد گفت: این مرکز در آغاز با هدف آموزش آخرین و به روز ترین روش های علم آموزی در جهان، به ۵۰ درصد از نیروهای آموزش و پرورش منطقه آموزش های تخصصی ارائه خواهد کرد.

وی افزود: تا پایان سال تحصیلی این میزان از جذب نیرو برای آموزش ضمن خدمت به ۱۰۰درصد می رسد و پیش بینی می شود در سال آینده به سایر فرهنگیان از دیگر شهرستان های استان و کشور نیز آموزش های تخصصی ارائه دهد.

معاون فرهنگی منطقه آزاد اروند همچنین راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در منطقه برای خواهران و برادران خبر داد و گفت: امیدواریم با هماهنگی هیات امنا و جانمایی مکان مناسب در آینده دانشگاه فرهنگیان در منطقه آزاد اروند راه اندازی شود.

نعمت زاده افزود: با راه اندازی دانشگاه فرهنگیان جذب دانشجو هم به صورت فراخوان در منطقه و هم از طریق کنکور سراسری انجام می شود.

انتهای پیام/ د

اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.