فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف برنج و قند احتکار شده به ارزش بیش از ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر خبر داد.

کشف برنج و قند احتکار شده در زنجانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار  علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام و کالای اساسی مردم توسط یک محتکر سریعاً موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر ابهر شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری نمایندگان پلیس امنیت عمومی، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف از این انبار بازدید به عمل آمد.

فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهارکرد :در بازرسی از این انبار کالا در یکی از مناطق شهرستان ابهر در مجموع ۳۲ تن انواع برنج ایرانی و خارجی، یک تن و ۳۶۰ کیلو قند احتکار شده کشف کنند.

سردار آزادی در خاتمه تاکید کرد:پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف کالای احتکار شده در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.