محمد حسین امید با اشاره به خلاقیت دانشجویان گفت: دانشجو مهمترین محصول نظام آموزشی است، از این رو کیفیت و بهره وری آنان در امر اشتغال، یکی از ضرورت های پیش روی دانشگاه‌های نسل سوم است.

افزایش کیفیت و بهره وری دانشجویان در توسعه ملی ضرورت دانشگاه علمی کاربردی استبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دومین نشست سراسری دبیران شورای تعامل و تبادل نظر دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور ریاست دانشگاه، معاونان و مدیران او و با هدف بررسی نقش و جایگاه دانشجویان در کیفیت بخشی مراکز آموزشی در تهران برگزار شد.

در این نشست محمدحسین امید  گفت: دانشجو مهمترین محصول یک نظام آموزشی هستند  و کیفیت و بهره وری آنان در اشتغال و توسعه ملی یک ضرورت پیش روی دانشگاه‌های نسل سوم است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه به دنبال نیازسنجی و آمایش استان‌ها هستیم اظهار کرد:  دبیران شورا‌ بازوان توانمند در واحد‌های استانی این دانشگاه هستند و باید مطالبات دانشجویان را به گوش مسئولین دانشگاه برسانند تا راه را برای رسیدن به یک دانشگاه با کیفیت هموار کنند. از آنجا که مهمترین وظیفه این دانشگاه ارتقاء کیفیت است و تمام توجه مسئولین این دانشگاه در همین مسیر آغاز شده است، دانشجویان باید مطالبه گر کیفیت آموزشی در مراکز و واحد‌های استانی ما باشند.

جشن دانش آموختگی دانشجویان علمی کاربردی برگزار می‌شود

وی با اشاره به دانشجویان فارغ التحصیل گفت: جشن دانش آموختگی و جشن دانشجویان ورودی در مهرماه برگزار می‌شود.

 محمدحسین امید، با توصیف دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه شغل­ محور و مهارت محور، از شکل گیری و توسعه مراکز رشد و مراکز نوآوری در کنار مراکز آموزشی خبر داد و گفت: دانشجویان و فارغ التحصیل دانشگاه‌های کارآفرین و نسل سوم باید با ایجاد خلاقیت، نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی، نسبت به سایر فارغ التحصیل دانشگاه‌های نظری، از بهره وری و قابلیت‌ بیشتری برخوردار باشند.

در این هم اندیشی یک روزه، نمایندگان دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه که از استان‌های سراسر کشور گردهم آمده بودند به بیان دیدگاه ها، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار